poniedziałek, 4 września 2017

foamiran mam i ja :)))

tak tak kochani i ja mam  swoje ulubione kwiatki z foamiranu, a to dzięki przezdolnej osóbce z magii tworzenia   Marzence

Jej prace zachwycają są wyszukane i bardzo starannie i ze smakiem przemyślane z resztą same możecie ocenić :)
no i oczywiście pozazdrościć mi, a jeżelibyście chcialy mieć podobne lub inne albo skorzystać z fachowej wiedzy na kursie foamiranowym zapraszam do Marzenki.
Wiele kwiatuszków może się schować przy jej kompozycjach i kształtach :) 
 

 

7 komentarzy:

  1. Cuuudowne sa !!! :))) Uwielbiam te kwiatuszki z tego materialu :))) Pozdrawiam Cie cieplutko Edytko :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak prawdziwe :-) piękne pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są! Podpatrywałam tu i tam i nie mogę się zdecydować, spróbować zrobić, czy sobie zamówić:))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.