wtorek, 23 maja 2017

kwiatowa skrzynka

Dzień dobry, 
dziś kolejna skrzyneczka kwiatowa, powiem, że bardzo fajnie mi się je wszystkie robiło, narożniki dodają akurat tej skrzyneczce uroku.
Serwetka z tym motywem jest jak dla mnie jednym z ulubieńszych :)
kwiaty na niej pomimo swej wielkości są bardzo majestatyczne i eleganckie, ładnie prezentuja się także na całej białej skrzynce:)

Zmieniając temat dużo treści do napisania, jednak przymierzam się przemyślam i wydaje mi się, że chyba jednak nie powinnam.
:))) 
Miłego dnia Wam życzę i dużo twórczych chwil.
 



9 komentarzy:

  1. Racja piękna jest a wiesz Edytko mi brakuje Ciebie żywej , piszącej właśnie ja chciałabym poczytać .
    Pięknego tworzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest ten motyw, skrzyneczka wyszła cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skrzyneczka pełna uroku. Elegancka i pięknie wykonana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest piękna;) Uwielbiam takie zabejcowane elementy. Pięknie podkreślone słoje;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skrzynka bardzo ładna. Podoba mi się bejca na bokach. Wzór jest cudny, a narożniki stanowią świetne wykończenie skrzyneczki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.